Wednesday, January 2, 2013

Εσύ που για κάποιο λόγο κατέληξες στο μπλογκ μου...

Σε χαιρετώ και σε καλωσορίζω ,

Εσένα... που για κάποιο λόγο κατέληξες στο μπλογκ μου είτε από λάθος είτε επι σκοπού όπως συνηθίζω να λέω, θέλω να σε ενημερώσω ότι ερχόμενος/η εδώ αποδέχεσαι τους όρους του δικου μου κόσμου. ΠΠίριοτ

1ο . εδω μέσα γράφω ότι θέλω , ότι μου κατεβεί και ότι θέλω να πω , η απλά να σκεφτώ "γράφοντας" ( αν δεν σου αρέσει τι διαβάζεις έχεις 2 επιλογές... comment on it or get over it. I would love both cases )

2ο. γενικά γράφω ελληνικά και θεωρώ ότι είμαι  καλός στην ορθογραφία. ΑΛΛΑ ενίοτε γράφω και ΘΑ γραφω αγγλικά , κυπριακά , greeklish και ότι άλλο ξέρω με απώτερο σκοπό να κάμω το ποιντ μου ;)

3ο. Συνήθως δεν μιλώ πολλά, γράφω αρκετά όμως και "μιλώ τα" καλυτερα τα γραπτά

4ο. Δεν είμαι φωτογράφος στο επαγγελμα, αλλά, * πρώτο για να τιμήσω τον τίτλο του μπλογκ και δέυτερο γιατί θεωρώ την φωτογραφία ώς το καλύτερο μέσο για να εγκλωβίζουμε/δημιουργουμε/επαναφέρουμε μνήμες θα βάζω και μπόλικες φωτογραφίες κατα διαστήματα.
*(από σήμερα 11/11/2014 άλλαξα το όνομα του μπλογκ σε BareFoodGeorge)

5ο. Εδώ μέσα δεν θα κάμεις καμιά φοβερή ανακάλυψη , δεν θα δκιαβάζεις κάτι συνταρακτικό αλλά σου εγγυουμαι ότι δεν θα δκιαβάσεις τίποτε που να είναι ψέματα. (επιφυλάσσομαι του δικαιώματος μου να έχω λανθασμένη η ακραία άποψη για κάτι αλλά ψέματα δεν λαλώ και δεν γράφω ποτέ) Λόγω τιμής...!!!

6ο. Γράφω όποτε έχω έμπνευση, ώρα , νεύρα, αγα..ίες, βαρκούμε , σικκίρτισην κ.ο.κ. Άρα εννοείται ότι θα διαβάσεις την μια για μεταφυσικές ανησυχίες και από την άλλη για την αναισθησία του δημου που εν αλλάζει την λάμπα πάνω στον στύλλον εδώ και μήνες.

7ο. Αν δεν βαρέθηκες ακόμα με τούτα ούλα που δκιαβάζεις συμβαίνουν 2 τινά .!  Η είσαι και εσύ καλός μαζόχας του λόγου σου η κάτι σου εκίνησε την περιέργεια.
 Όπωσδήποτε  ότι και αν ισχύει από τα δύο .. be my guest and go on and visit  my blog ..... 

περισσότερα δι εμού εδώ

Τα προφίλ μου στα SM

facebook

twitter


Τα blogs μου

http://thetetragrammaton.blogspot.com/
οι Μεταφυσικές , φιλοσοφικές, φιλολογικές μου αναλύσεις-αναζητήσεις


Για την Κύπρος μας







No comments:

Post a Comment